-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godnatt


Nu blir det sängen för mig och mitt trötta huvud. I morgon blir det en underbar pluggdag som jag verkligen (inte) ser fram emot. Är glad över att jag inte tackade ja till att jobba i morgon. Har så himla mycket att göra.

Filmen får 6,5/10 i betyg av mig
(imdb 7,2/10). Den var spännande. Ett plus för en oväntad (och läskig) vändning som gjorde att jag trodde det var en skräckfilm jag kollade på. Bra musik var det också. Kolla inte för länge på trailern ifall ni har tänkt att se filmen. Det har jag slutat att göra eftersom det avslöjas för mycket då. Filmen var i alla fall sevärd! en  - allt hopp är ute om inte en liten grupp människor lyckas med sitt uppdrag- film är aldrig fel!


Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback