-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e oktober


Hej!

i morse var jag mer eller mindre död. Sov rätt kasst i natt eftersom min hals bråkade och skulle upp tidigt till skolan. Det blev två kursintroduktioner idag. Marknadsföring och Grundläggande redovisning. Nu sätter pluggandet igång på allvar! två kurser vi ska läsa parallellt i 10 veckor med två prov den 8:e och 10:e december (yey). Jag ska börja plugga redan i morgon.Tur att min älskling läser redovisningen med mig så att vi kan plugga ihop.

Har slappat sen jag kom hem vid 17. Vi har kollat på en dokumentär
om danskar som varit nere i Afghanistan vilket var väldigt intressant.

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback