-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

4:e oktober


Hej!

Min tisdag har mest bestått av plugg. Har suttit och kärvat mig igenom två kapitel marknadsföring på engelska vilken stundtals har gjort mig galen. Åt världens stadigaste frukost i form av två brödskivor rostbröd (så vitt det går att bli) så på eftermiddagen var jag helt slut och divan kom fram i mig. När vi gick och handlade mat så köpte jag lite choklad och då gick det som tur var över.  Nu har jag gett upp pluggandet för idag och ska bara ta det lugnt.

Jag hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Choklad löser ALLT! ;)

2011-10-06 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback