-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e oktober


Goddag!

Jag mådde faktiskt rätt bra i morse trots att jag drack en del igår. Det var en mycket trevlig kväll där vi spelade "fuck the dealer" och pratade en massa. Tack för en trevlig kväll. Idag vaknade jag rätt sent så jag lär ju aldrig kunna sova i natt *suck*. Mitt hjärta åkte iväg till en kompis förut och där blir väl han ett tag så jag ska roa mig med att bädda ner mig i soffan och se på Troja! det var väldigt längesen jag såg den..

Ha en fortsatt fin dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback