-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Soffdag!


Hej hej!

Hade redovisning i skolan idag mellan 09.15-12. Hade svårt att ta mig upp ännu en gång eftersom jag var dötrött. När vi kom hem från skolan blev det soffan rätt omgående och där låg tills klockan nästan var 17! en riktig slappdag alltså! jag visste inte om jag skulle bli inringd till jobbet där Rasmus var tidigare i veckan och eftersom det är mellan klockan 22-06 så vore det ju bra att sova tänkte jag. Dock ska bara älsklingen jobba. Tur att han fick sova några timmar i alla fall. Har inte pluggat något idag alltså så det får jag ta igen i morgon!

Har dragit på mig One piecen nu och slappar ytterligare efter den goda maten (korv stroganoff) och nu händer det inte mycket mer idag.

Får hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback