-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e september


Aloha!

Full rulle från start i morse! idag har vi varit på dop för Alex.  Fick ta en tur till Torp först för att köpa presenten. Det blev en jättefin bok och en baby watch som min syster och kille gärna ville ha. Dopet och kalaset var mycket trevligt! tyvärr var det någon som tänkte likadant som oss så de fick dubbla baby watchers men det är ju bara till att byta. 

Efter dopet åkte vi till Torp igen för att handla lite och jag fick köpt ett par skor. Tänkte lägga ut en bild i morgon för det blir snart sängen här. Skolvecka i morgon igen och sista veckan i den här kursen vilket betyder redovisning! är inte nervös ännu men det kanske kommer (hoppas inte det). Har i alla fall nyss sett klart "Transformers - Dark of the moon" och grabsen sitter och spelar Black ops. Jag ska som sagt snart nana. Men jag hoppas ni har haft en trevlig helg!

Lite bilder från festen i fredags. Allihopa lånade från Sara











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback