-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e september


Hej mina vänner!

Idag var det rätt lång dag i skolan. Mellan klockan 9-15.30 och nu är vi äntligen klara! blir redovisning på torsdag och sen blir det eventuellt lite kompletteringar innan kursen är färdig. Sköönt! när jag kom hem satte jag mig och vilade i soffan. Har haft en hemsk huvudvärk som suttit bakom ögonen idag och den har varit envis som synden. Hittade inga värktabletter och såg typ ikors av huvudvärd innan min älskling hittade en och jag kunde lägga mig ner i mörkret och vila lite. Den försvann på 20 min. Mycket skönt!

Det blir snart sängen här! jag är ledig tis-ons och det är inte helt fel. Nu blir det Breaking Bad.

Toodels

AFV- Hej men för livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback