-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

29:e september


Idag har vi äntligen haft redovisning i vår kurs. Så om tre veckor får jag reda på vårt betyg! dagen började med att vi stod i skolans korridorer och redovisade för alla som ville titta, var några av de andra gruppernas uppdragsgivare, en del andra studenter, lärare och för våra andra klasskamrater. Det gick mycket bra. Sen hade vi lunch och efteråt mötte vi upp våra uppdragsgivare och hade ett privat seminarium för dem där vi berättade vad vi hade kommit fram till under undersökningen. De lät väldigt intresserade och fick några av de saker de redan visste bekräftade så de gavoss mycket beröm. Känns mycket bra! Nu är det bara den enskilda uppgiften klar att göra i morgon sen är det här förhoppningsvis ett avslutat kapitel!

Jag var dödstrött när jag kom hem så det blev (i vanlig ordning) soffan. Är ensam och har roat mig med att försöka kurera min förkylning jag åkt på. Mitt hjärta kommer hem om en stund tror jag och då har jag tjatat mig till choklad. Man får faktiskt äta choklad om man är förkyld!

Hoppas ni haft en underbar dag!


Mina nya skor förresten. Jag tycker allvarligt talat det känns konstigt att bli så lång.
Jag "ser ner på folk" det känns wierd. Inte riktigt mig. But i like it :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback