-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Transformers - Dark of the moon


Nu har jag sett den nya Transformers filmen. Får säga att jag tyckte den var bra. Historien var bra och jag gillade specialeffekterna trots att jag hade två nötter här hemma som konstant satt och sågade filmen. Fast jag får nog säga att den första i serien trots allt var bäst. Trots detta var den sevärd! läste förresten i en recension att de bytte ut Megan Fox som spelade huvudpersonen Sam's (Shia Labeouf) flickvän i de tidigare filmerna eftersom hon jämfört filmernas regissör Michael Bay med Hitler (?).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback