-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

10:e april


Hej!

Har jobbat idag så det blev en tidig morgon. Var uppe runt 06.20 för att snabbt göra mig redo för att dra. Trivs mycket bra på mitt lilla lagerarbete och tiden verkligen springer iväg när jag är där. Jobbade mellan 08-17 men det kändes inte länge alls. Var hemma vid 17.40 någon gång där och har hunnit äta lite megagod potatis pch purjolökssoppa som det var första gången Rasmus lagade. Mycket gott får jag säga. Sitter i soffan och ska snart sätta på filmen "Shame" för att fördriva tiden. Rasmus har precis åkt bort igen för att åka på upplärning för jobbet så jag är ensam i några dagar *suck*.  I morgon blir det skola så här hemma förblir det lugnt och stillsamt. Hoppas er dag varit bra!

 

Namn: Shame
År: 2011
Regissör: Steve McQueen
Genre: Drama
Längd: 101 min
Skådespelare: Michael Fassbender (300, Jane Eyre, A dangerous method),
Carey Mulligan (Drive, An education)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback