-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e april


Hej!

Har haft en helt okej dag idag får jag säga med några timmar i skolan. Vi håller på med roliga saker nu och ska precis börja ta fram en kravanalys för en påhittad rekryteringsprocess som vi sedan ska använda för att skriva en påhittad annons för rekrytering av en personalchef. På sidan av den här kursen har vi Arbetsrätten som tar lite mer tid i anspråk som jag kanske nämnt tidigare. Det är strunt samma dock eftersom det hittills är roligt.

Hade en skön helg med grillning hos Peter och Sophia i Trollhättan i lördags och sedan middag hos svärmor och svärfar i söndags. Rasmus lagade baconinlindad kyckling och klyftpotatis vilket var smaskens!  igår gjorde jag min första dag på mitt nya jobb som lagerarbetare i en sexbutik (!). Det var ett jobb som passade mig (alltså rent arbetsmässigt) då jag gick runt och plockade beställningar och samlade ihop så att de andra tjejerna kunde packa ihop dem. Gårdagen sprang verkligen iväg när jag arbetade där och jag hoppas få fortsätta :)

Ska snart gå och lägga mig eftersom jag är dödstrött. I morgon är det kort dag i skolan 10.15-12 och sen är jag påskledig. Inte så dumt att plugga ibland :)

Hoppas ni haft en bra dag :)


Bild från grillningen i lördags..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback