-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Toto i sommar!

Hej!

Jag lider av allvarlig motivationsbrist. Kan inte plugga länge alls utan att tappa koncentrationen och tittar hellre på folk som streamar tvspel än tar upp böckerna. Har fått lite gjort idag ändå och tackar min lyckliga stjärna för att det är sex veckor kvar tills den tentan! Ska snart äta lite Minestronesoppa och avsluta den med en god kopp kaffe. Ingen jätterolig dag idag kanske precis men men...

Vi har förresten precis köpt biljetter för att se Toto i augusti i Smögen tillsammans med Peter och Sophia. Ska bli mycket roligt! Får  hoppas på fint väder bara eftersom vi tror att konserten är utomhus.








Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo!

Ja jag lyssnade lart på den precis. Den var bra! Jag gillar det övernaturliga även om det tog en stund innan man kom in i den och fattade hur den var uppbyggd. Läskig var den också! Tittade över axeln mitt på ljusa dan när den var på =)

2012-04-18 @ 11:33:33
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback