-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nytt försök

 
Hej mina vänner!
 
Har haft en busy sommar och innan dess försvann lusten för att uppdatera helt och hållet. Men jag gör ett nytt försök inför hösten. Blir väl i vanlig ordning uppdateringar om allt från vad jag sysslat med till filmtips. Den som lever får se..
 
Idag ska jag iväg till Vbg och till min mentor som jag ska ha hela hösten. Jag och en annan tjej ska även, förhoppningsvis om inget förändrats, praktisera där hela den här terminen på halvtid. Den andra halvan ska jag läsa kurser. Blir en mycket upptagen höst också kan jag tänka mig. Men det ser jag fram emot. Hösten är en nystart på något sätt.Är ju även mitt sista år i skolan?! känns skönt, vemodigt och stressigt på samma gång. Som någon sa om när jag tar examen: "Då måste du skaffa dig ett big-girl jobb" .. Det ser jag fram emot!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback