-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

17:e februari


God mycket skön fredagskväll!

Det blir en lugn kväll ikväll. Igår sov två klasskamrater över här eftersom vi skulle på tidigt möte + genomföra intervjuer på Uddevalla sjukhus. Vi hade en mysig kväll med tacos och film innan vi nästan däckade i säng. I morse gick vi upp vid 06.30 redan! Var uppe på sjukhuset till ca 12 och sen gick jag hem och pluggade i några timmar. Rasmus kom hem från jobbet och drog på after work ganska snart efter så jag har varit ensam hela kvällen. Har kollat i kapp på lite serier och dricker nu kaffe och glor på Americans funniest home videos. Känns som att ögonen ska trilla ihop på mig så får se hur länge jag orkar vara vaken..

Hoppas er fredag är underbar!

Det  blev skräckisen 1408 igår. Har sett den tidigare men mindes den inte som så otäck..
Faktiskt en av de bättre jag sett, tro det eller ej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback