-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

1:e februari


Hej på er!

Har haft lite dåligt med ork den senaste tiden men ville kika in och visa att jag lever. Projektarbetet i skolan tar sin lilla tid och utöver detta har vi ju en till kurs så jag är alldeles utmattad på kvällarna. Är hemma  ensam idag eftersom min käraste har åkt till Vargön för att fixa med bromsarna på bilen. Jag ska inte göra så mycket. Har suttit och skrivit ner lite saker jag ska komma ihåg inför i morgon och utöver  detta har jag inte gjort mycket alls. Ska sätta mig och spela lite Wii nu tänkte jag. Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback