-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e februari


Godkväll!

Idag har jag haft en heldag i skolan. Först träffades vi i gruppen och firade en av medlemmarna som fyller år på torsdag med muffins och kaffe. Det var mycket goda muffins i tre olika varianter. Sedan efter fikat fick vi litegran gjort innan vi åt lunch vid 11.30. På eftermiddagen var det lektion mellan kl 13.15 till 16.00 där vi bland annat fick genomföra ett test som gick ut på att vi skulle läsa frågor och bedöma oss på en skala mellan 1-7.  När detta var gjort fick vi begära feedback av övriga gruppmedlemmar på tre i förväg utvalda frågor. Frågorna kunde till exempel handla om hur engagerad man var i gruppen, hur väl man lyssnade på andra eller hur man tog emot när någon påpekade något med ens beteende. Mycket lärorikt! även ifall vi var en relativ liten grupp på fem personer så är det ändå en del som går att tänka på i framtiden.

När jag kom hem runt 17 så gjorde tog jag mig lite mat och sen satte jag igång med den enskilda uppgiften vi ska lämna in på tisdag. Nu har jag spelat en stund och väntar in Rasmus som varit på innebandy i Trollhättan. Vi ska se på film hade vi tänkt eftersom jag är ledig i morgon.

Hoppas ni haft en bra dag.


En bild från i lördags innan vi begav oss till inflyttningsfesten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback