-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Glad Alla hjärtans dag!


Idag har jag varit i skolan och genomfört min första intervju för det här arbetet. Konstigt nog så  var jag inte ett dugg nervös. Det gick i alla fall bra och jag tror vi fått ut bra information av intervjun. Var lite mer missnöjd på vägen hem då jag fick stå och frysa ett tag för att inte bussen kom. Jäkla buss.. Kom hem tillslut i vilket fall och satte mig direkt under en filt för att få värme. När Rasmus kom hem så gjorde vi matlista och gick och handlade. Sara och Victor tittade in för att lämna lite praliner och ett alla hjärtans dag kort. Hon är söt hon.

Nu ska jag ta en kopp kaffe för att hålla mig vaken en stund till. Ledig i morgon! Sköönt! ska dock ägna dagen åt plugg *suck* livet är hårt..

Här kommer lite bilder


Jag åt pannbiff med sallad idag. Var bara tvungen att ta kort..
Visst ser det gott ut? :)




Kortet från Sara och lite praliner fick vi också..




Blommorna jag gav till min älskling för att han fick jobb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback