-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e januari


Hej!

Jag har varit hemma från skolan idag för jag mådde inte bra i morse. Det har varit lite mycket i skolan och jag kände mig alldeles utmattad. Orkade inte ta mig ur sängen när den ringde vid 07. Sov i alla fall ut och jag märkte att det behövdes. Skönt!

Min dag har varit ganska händelselös.. Jag har mestadels suttit i soffan förutom att vi tog en liten promenad förut för att testa Runkeeper på min telefon. A just det.. jag har skaffat Iphone 4 som jag trivs mycket bra med. Appen Runkeeper är bra men jag litar inte riktigt på kalorimängden den påstår att man förbränt.

Sitter i soffan och slösurfar. I morgon fortsätter vårt projektarbete. Då ska vi på möte med två av cheferna på det stället där vi utför vårt projekt. Ska prata med dem innan vi sätter igång för att få ordning på saker och ting.

Ja det var väl typ det jag hade att säga.. Ha en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback