-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördagen den 14:e


Hej!

Ingen förbättring med förkylningen idag. Snarare tvärtom.. Håller för fullt på att göra mig i ordning och försöker göra mirakelarbete med sminket eftersom jag ser lika hängig ut som jag känner mig. I alla fall om man tittar på mina ögon. Om ca 30 min åker vi ut till Bokenäs för middag med min pappas sida av släkten eftersom farfar fyller år. Ikväll efter middagen är det meningen att det ska bli party men det får jag se om jag orkar. Känner mig bra just nu men jag kan ju vara trött sen..

Dags att lägga på lite foundation. Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback