-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

11:e mars


Godkväll!

Jag har haft en bra helg! i fredags blev det inte särskilt mycket gjort på kvällen. Jag somnade typ i soffan till en film eftersom jag hade haft en jobbig natt där jag vaknade flera gånger och hade svårt att somna om. Var alldeles slut och den kvällen blev tidig. Igår pluggade jag lite under dagen och på kvällen åkte vi hem till Peter och Sophia i Trollhättan på middag och en allmänt trevlig kväll. Vi åt och glodde på melodifestivalen (rätt låt vann) och vi kom hem sent vid 03 ungefär. Idag skrev jag klart mina reflektionsuppgifter vilket känns skönt! vi tog en liten promenad ute i det härliga vädret och avslutade kvällen med en pizza, påsmust och en film. Nu blir det nog snart sängen eftersom det blir skola i morgon. Hoppas ni haft en bra helg!


En riktig favorit-favorit i repris ikväll för att kolla blu-ray kvaliten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback