-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

8:e mars


Hej!

Idag har jag varit i skolan och haft en obligatorisk övning som kallas "samtalsträning". Den gick ut på att man skulle agera klient och samtalsledare. Som klient skulle man prata om en konflikt man varit med om i livet. Som samtalsledare skulle man försöka leda samtalet framåt genom att analysera konflikten och det som hände, vilka känslor som fanns osv. Jag var jättenervös och rädd för att jag inte skulle ha några motfrågor att ställa till tjejen som agerade klient. Lät som att jag upprepade mina "så du uppfattade alltså.." "hur kände du dig då?" till förbannelse men efteråt fick jag bra kritik och det gick bättre än jag trodde. Jag är nöjd med min prestation i vilket fall! Kom hem rätt sent och har bara hunnit arbeta lite med den ena av mina reflektionsuppgifter.

Sitter och glor på Sveriges värsta bilförare och det är underhållande i vanlig ordning. Blir inte jättesent idag då jag ska upp i morgon och jobba med gruppen.

Hoppas ni haft en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback