-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Uppsatsskrivande

Jag har suttit några timmar varje dag och försökt få ihop min jämställdhetsrapport. Nu börjar den äntligen ta form och förutom att jag behöver ändra (och ändra igen) i texten så börjar det kännas bra. Ska teckna ner lite mål över vad mitt påhittade lilla företag (lilla och lilla det ska vara en organisation med över 100 anställda) måste arbeta med according to the diskrimineringslag liksom. Det är inte alltid så lätt. Jag svamlar bort mig ibland och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tur att jag har min Arbetslagstiftningsbok! (lol)
 
Nåja det är fredag! har inga som helst planer den här helgen vilket känns skönt då vi varit uppbokaderätt mycket det senaste. Vi tar dagen som den kommer. Ikväll blir det nog god mat och ett glas vin eller två framför en film. Jag är i alla fall inte överdrivet sugen på att göra något speciellt. Kanske blir bio om det finns någon film vi vill se.
 
Svammel svammel svammel.
 
Ha en underbar fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback