-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e Februari

 
Den här helgen har verkligen gått fort. Varit mycket trevlig dock!
 
I fredags bjöd min svärmor och svärfar ut mig och Rasmus på middag på en restaurang i Vänersborg. Efter middagen åkte vi till Vargön och spelade spel och drack vin i några timmar. En mycket trevlig kväll. Igår åkte vi ut en sväng till Överby för att handla lite presenter till ett dubbel-födelsedagskalas som skulle varit på eftermiddagen. Tyvärr så visade det sig att det förekom magsjuka i huset så vi åkte aldrig dit. Gårdagskvällen spenderades i stället hos några vänner och med Melodifestivalen på TV. Brukar aldrig se på det om ingen annan råkar vilja det eftersom vi inte är så intresserade men det var väl trevligt. Dock ingen låt jag tyckte var jättebra precis. Kom hem runt 00.30 i alla fall och slängde oss i sängen. Var dödströtta!

Idag har vi haft en latmaskdag. Städat här hemma. Tog en tur till Rusta för att kolla (jag har inte varit där inne ännu) och kom hem med en ny toalettmatta och lite annat. Bland annat lite köksartiklar och så. Sedan åkte vi över till Torp och shoppade lite annat. Kom hem med ett par nya mjukisbyxor och en grön scarf dom min älskling köpte till mig eftersom rödhåriga ska ha grönt på sig enligt honom. Haha.
 
Snart ska vi ta en promenad till pizzerian och förbi Pingvin så jag kan köpa min sallad. Försöker ju så gott det går att dra ner på skräpmaten så ingen pizza för mig :) resten av kvällen blir i alla fall lugn i soffan med film.
 
Ha en underbar söndagskväll!
 
En bild på scarfen och byxorna. Inget ansikte idag. Var inte fotovänlig. Haha

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback