-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Äntligen Fredag!

 
Hej hopp!
 
Sitter i soffan med datorn i knät och har precis druckit mitt morgonkaffe. Har även skickat in skoluppgiften som skulle in idag så för stunden har jag inga måsten! känns gott! dock blir friden kortvarig eftersom vår hemtenta i kvantitativ metod kommer ut idag. Ska dock bara kolla igenom den om jag hinner. Vi har två veckor på oss och det borde vara tillräckligt. Idag har jag annat för mig! ska gå till gymmet senare och vara med på schlager-spinning! haha provade ju pulsspinning för första gången i onsdags och hade tänkt att detta skulle fungera som ett alternativ till de dagar jag bara tänkte köra kondition. Så att jag inte bara springer på löpband och tröttnar alltså. Inte för att jag tror att det kommer att hända men.
 
Nu ska jag plocka i ordning här hemma! Avslutar inlägget med ett litet skräckfilmstips. Gårdagens film blev Case 39 med bland annat Renée Zellweger. Den handlar om en kvinna som jobbar inom socialtjänsten. Hon får ett fall på sitt bord om en liten flicka som bor i ett hem där det inte står rätt till. Tillslut så gör hon ett tillslag mot flickans hem och räddar henne från att bli skadad i sista sekund. Kvinnan tar flickan under sina vingar och lovar att ta hand om henne tills ett lämpligt fosterhem dyker upp. Då börjar det hända massa konstiga saker kring flickan och kvinnan börjar undra vad det är hon har släppt in i sitt hus.
 
Imdb länk
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback