-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Gör gott för kroppen!

 
Ganska nyligen hemkommen från ett drygt två timmar långt pass på gymmet. Körde maskiner i ca 45 min och löpbandet sammanlagt 70 min. Känns härligt i kroppen just nu. Har tränat i ca 3 månader och är glad över att äntligen ha kommit i gång. En härlig känsla att slappa i soffan efter ett besök på gymmet :)
 
Håller för full rulle på med min hemtenta och den tar lite tid. Är snart klar dock! ska bara svara på sista frågan samt snygga till texten och läsa igenom allt för att upptäcka om jag missat något. Ska vara inlämnad på fredag innan kl 17.00 så jag har ju lite tid på mig :)
 
För övrigt så sitter jag och väntar på att Rasmus ska komma hem med tåget. Han har varit iväg på kurs med jobbet sedan i måndags så det ska bli gott att få hem honom :) det är typ det jag gör. Mitt liv är inte så värst händelsefullt just nu kan man ju säga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback